joi, 14 februarie 2008

din aprilie 2001

eu , la o uzina locala , aspiram la una de talie nationala , ... P C R ... oricum , pile , cunostinte relatii (pt necunoscatori) ma resemnasem ... apoi ... un telefon : te mai intereseaza sa vi la noi la uzina? zic eu ... DA ... ok , hai la noi sa vb. merg , imi place de uzina , la uzina i place de mine ... cat vrei ? atat ... ok ! de cand poti sa incepi ? de maine! Hai! Puteam sa cer de doua ori pe atat. Oricum atunci , in circumstantele acelea l-am cunoscut pe G. Apoi peste cativa ani ... m-a primit la Cluj. E un om super.Si asa va ramane ! acum pleaca la ceva mai bun poate ... toti trebuie sa plecam o data si odata ... la ceva mai bun ... din mai multe locuri poate ... doar nu ne pensionam de aici nu ? :D

4 comments:

adrian RR spunea...

Stiu cine e persoana G. :) Se pare ca toti avem o poveste cu el...

Loredana spunea...

sa povestesc si eu : munceam din greu la o masina de cusut care zornea si cosea destul de bine ( radio guerrilla) mai lipeam ceva pe la o tv locala .. intr-o seara la un chef am primit o oferta : nu o masina nou si nici adeziv de ultima generatie . ci un post la pro. evident george ! dupa 2 ani iata ca am propria mea linie de asamblare... . am experienta de patroana si recunosc oricand ca toate actiunile daca o sa m-i le ceara o sa le las fara sa clipesc ! de ce? veniti la masina de cusut sa vedeti ce bine croieste acum !

adrian RR spunea...

Aline, dar azi nu ne spui cum ti-ai petrecut ziua? Suntem curiosi :D

adrian RR spunea...

Alineeeee! Unde esti??? Ti-ai luat liber in weekend?