luni, 18 februarie 2008

sunt aici

n`am mai scris de joi parca , si asta pt ca vineri si in week`end am fost destul de ocupat.
- vineri in exclusivitate pe ziua respectiva :D am filmat 2 rinichi si modul in care ei sunt pregatiti pentru un transplant , plus prima parte din operatia propriu-zisa ... imbracat mai ceva ca un chirurg , cred ca si datorita mie a reusit transplantul ala ... ca am fost cu camera pe aia sa nu greseasca ceva si cred ca au lucrat mai bine :D asta faceam eu , lore era pe afara la aer :P , iar adi bine mersi ... isi bea cafeaua la marty ... asta`i viatza ? da las ca vineri is eu liber si atunci se intoarce roata :D
-sambata am lucrat la constructia blogului iubitei si frumoasei mele sotii ! Imi place nespus de mult si numele ce si l`a ales pentru blog dar cel mai mult imi place cum scrie :) Stiam eu ca e foarte desteapta , citita si perspicace dar m-a mai surprins o data :) Imi place cum gandeste , imi place cum scrie :) e sotia mea O IUBESC !!! si ma mandresc cu ea!!!
-duminica ... nu va zic ce am facut
-luni (adica azi ) sunt liber ... :D

2 comments:

adrian RR spunea...

No, las' ca nici tie nu-ti mere rau :)

Loredana spunea...

e de bine ptr ca daria scrie foarte tare.. ceea ce vad te inspira . in ceea ce priveste transplantul as fi dorit sa scriu si eu despre el dar ma podideau lacrimile asa ca m-am oprit m-am saturat sa tot plang. a iesit ca esti maestru , eu am iesit din sala ptr ca abia mai stateam pe picioare ( dormisem o ora in ultimele 32 ) in rest sa auzim de bine ca de vazut vedem ca se scrie si mai bine recunosc ca am prieteni destepti si adevarati